Je kent Jax niet
Na de uitbarsting tijdens het Gay Pride-evenement heeft Lisa moeite om de privéconflicten van haar personeel buiten hun werk bij SUR te houden. Tijdens een fotoshoot heeft Kristen een ongemakkelijke ontmoeting met iemand uit Toms verleden. Jax zet een gewaagde stap om Stassi terug te winnen, maar een schokkende ontdekking duwt haar in de richting van een nieuwe man.