Making Their Mark Je wint of je leert
S1, A6: De Adelaide Crows en GWS staan tegenover elkaar in een seizoen-bepalende wedstrijd voor aanvoerders Rory Sloane en Stephen Coniglio. Het is het einde van het seizoen en sommige partijen beginnen te kijken naar de toekomst, terwijl anderen zich doodvechten om in de begeerde top 8 te eindigen.