Jeff en de toffe wietfabriek
S14 A5: Jeff wint een wedstrijd en krijgt een rondleiding door een fabriek die medische marihuana produceert. Stan is op een geheime missie om de geheimen van de fabriek in handen te krijgen en hij overtuigt Jeff ervan hem mee te nemen. Stan en Jeff bekijken de bizarre fabriek, en de andere winnaars worden om de beurt uitgeschakeld. Als Stans geheim wordt ontdekt door de eigenaar van de fabriek, moet Jeff ervoor zorgen dat ze het pand levend verlaten.