Joel & Katherine lacteren ALLEBEI
S1, A4: Jo Brand, Joel Dommett, Nish Kumar en Rosie Jones openen de deuren naar hun kleedkamers en bespreken nepnieuws, catfishen en er vindt een beschamende garderobe-blunder plaats.