Filthy Rich John 3:3
S1, A2: Omdat ze geen andere keuze heeft dan Eugenes buitenechtelijke kinderen te aanvaarden, bedenkt Margaret een manier om munt te slaan uit deze verrassende ontdekking, voor zichzelf en de Sunny Club. Ondertussen draagt Margaret de leiding van de liefdadigheidsafdeling van het bedrijf over aan Eric en ontdekt Rose de schokkende waarheid over Jason.