John Wayne Gacy
S1, A5: Toen Tony Antonucci begon te werken voor John Wayne Gacy, had hij geen idee dat hij een actieve seriemoordenaar was. Maanden later zou Tony in de boeien geslagen worden en hetzelfde lot ondergaan als Gacy's andere slachtoffers.