Black-ish Johnson & Johnson
S2, A20: Dre's zus Rhonda gaat trouwen met haar vriendin, en Dre ontdekt dat Bow ertegen is om de achternaam van de man aan te nemen. Ondertussen willen Jack en Diane ringdrager en bloemenmeisje zijn, maar ze maken zich zorgen dat ze te oud zijn, en Junior en Zoey bereiden Ruby voor om de relatie van haar dochter te accepteren.