Juichen met Gene
Tina wil cheerleader worden, maar het is eigenlijk Gene die in de menigte wordt opgemerkt vanwege zijn spirit en juichende vermogen. Intussen valt Tina tijdens haar cheerleader-auditie en ze bijt op haar tong, waardoor ze niet meer kan praten. Een ondeugende Louise wordt haar tolk.