S1, A6: De School voor Misdaadbestrijding van Godolkin University kondigt met trots aan nieuwe cursus aan: De Psychologie van Superschurken! De cursus neemt de meest beruchte schurk onder de loep: Soldier Boy. Wat zorgt ervoor dat een held het schurkenpad kiest? Welke gebeurtenissen hebben geleid tot een verwrongen moreel kompas? Beperkt aantal plaatsen beschikbaar, meld je vandaag nog aan!