S1, A5: Parkers groep richt zich op Riri en probeert haar uit te schakelen. Ze moet op gelijk niveau komen want Parker heeft een ondefinieerbare magie aan zijn kant. Dus wendt Riri zich tot mensen die ze kan vertrouwen om haar te helpen een pak te maken zoals ze nog nooit eerder heeft gedaan, maar tegen welke prijs?