S7, A1: Met Kerstmis improviseert tante Cátia in de keuken! Dit jaar kookt ze: het traditionele 'sonhos', maar rijkelijk gevuld met kabeljauwcrème. Een pastei met zelfgemaakte pasta en een heerlijke patrijsvulling. En om de tafel met lekkernijen nog mooier te maken, een kerstboom met bladerdeeg en vla met amandelen.