Killer Queen
S10 A16: Als Peter en Chris weggaan naar een kamp voor dikke mensen, komen ze een seriemoordenaar tegen die zich richt op kinderen met overgewicht. Ondertussen is Stewie getraumatiseerd door de angstaanjagende cover van een Queen-album.