Killing Gucci: People Magazine Investigates
S1 A1: Maurizio Gucci, hoofd van het Italiaanse mode-imperium, ligt dood voor zijn huis in Milaan. De moord is duidelijk een aanslag en de politie gaat op zoek naar mogelijke verdachten.