DOM KINDEREN HEBBEN GEEN HANDLEIDING
S1, A1: Rio de Janeiro, 1999. Wanneer een jongeman uit de middenklasse toegeeft aan zijn drugsverslaving schiet zijn vader Victor, een politieagent, hem te hulp in de sloppenwijken. Victor heeft als levensmissie het winnen van de oorlog tegen drugs. Ondertussen blijft zijn zoon Pedro zijn strijd ertegen verliezen. Als ze aan weerszijden van deze oorlog staan, brokkelt hun relatie langzaam maar zeker af.