Carnival Row Kingdoms of the Moon
S1, A3: Als Burguishe soldaat moest Philo ooit een feeënklooster beschermen. Terwijl het Pact ze aanvalt, ontmoet Philo Vignette en vindt hij liefde op een wel heel onwaarschijnlijke plek.