S2, A3: Mel en Joe ontdekken tot hun schrik dat Lennox' vriend Aiden is blijven slapen, en Joe is verbijsterd door de reactie van Mel. Ryders vriendin Holly vindt het tijd dat hij zich gaat scheren.