Kleine Avontuurtjes
Adam en Libby's gelukkige, maar onconvenionele huwelijk wordt overhoop gehaald wanneer ze de resultaten van Libby's test horen. Wanneer de prachtige, leuke Miranda hun leven binnenvalt, vindt Libby het moeilijk om de grens te bepalen tussen haar gevoelens voor haar man en haar zielsverwant.