S1, A1: Köfte is heerlijk voor bij de barbecue en in Karsu's buurt wordt altijd gestreden om wie de lekkerste maakt. In Karsu's familie is dat oom Kenan, dus hij zal er zijn om het eindresultaat te proeven.