Kom op
S1, A22: Ted doet een regendans om ervoor te zorgen dat Robin niet op kampeerweekend kan. Marshall en Lily krijgen slaande ruzie als Lily zich blijkt te hebben aangemeld voor een zomerkunstbeurs in San Francisco.