Know Where to Hide – Wie niet weg is… Koninklijk verstoppertje
S1, A1: Het Know Where To Hide-avontuur begint op Paleis Soestdijk. Negen VIP’s spelen verstoppertje – een spel dat ze als kind allemaal hebben gespeeld, maar nu met een bijzondere twist. Wie verlaat de spotlights en verdwijnt in de schaduwen? Strategie, spanning en verrassingen tillen verstoppertje naar een ongekend niveau.