Koopjes Bots /Op Avontuur!
Emma's vader laat Doug en Emma zien dat klusjes leuk kunnen zijn. Emma leert Doug hoe hij zijn fantasie moet gebruiken, terwijl ze naar verloren spullen zoeken.