Kus
S1 A3: Terwijl hij gedwongen wordt te werken aan een film over zijn rivaal, wil Dawson zijn eerste zoen met Jen opnemen. Joey misleidt een rijke aanklager terwijl Pacey zijn slechte cijfers gebruikt om Tamara's aandacht te trekken.