Prison Break Kwaad bloed
S2, A17: Michael en Sara realiseren zich dat bewaker Pope (gastacteur Stacy Keach) de oplossing is voor het vinden van informatie om The Company ten val te brengen. Mahone zet een andere ontsnapte gevangene klem. C-Note vreest voor het leven van zijn dochter. Sucre ontdekt de gevaren van liften onderweg naar Maricruz. T-Bag haalt herinneringen op wanneer hij de familie Hollander meeneemt naar zijn ouderlijk huis.