Laat alles netjes achter / Kampmascotte
S1, A7: De Pupvinders spelen samen met de kinderen in de ongerepte natuur. Hun spel maakt Linus van streek. Charlie Brown en Snoopy strijden met elkaar om de functie van kampmascotte.