Fear the Walking Dead Laat De Rest Achter
S5, A13: Logans bedoelingen komen boven tafel. Sarah, Dwight en Luciana onderhandelen voor hun missie. Ondertussen schieten Strand en Alicia een nieuwe overlevende op een bekende plek te hulp. Een gevaarlijke dreiging verschijnt.