Laat Die Vogels Vliegen
Franklin worstelt met de realiteit van zijn nieuwe bedrijf. Teddy’s wantrouwen jegens Alejandro loopt uit de hand. Gustavo gaat de confrontatie aan met zijn nieuwe partners.