Person of Interest Lady Killer
S3, A3: Reese en Finch krijgen hulp van Carter, Shaw en Zoe Morgan (PAIGE TURCO), die gebruik maken van hun vrouwelijke charmes om een rokkenjager te verleiden die zelf op jacht is, of waar door iemand anders op wordt gejaagd.