Lady Wifi
S1 A4: Marinette's beste vriend Alya krijgt een akuma van Havikmot. Lady Wifi is ervan overtuigd dat Chloe Ladybug is en wil haar ontmaskeren. Ladybug moet haar geheime identiteit beschermen.