S1, A2: In de tweede aflevering van Know Where To Hide worden de overgebleven VIP’s tot het uiterste gedreven in het imposante Euroborg Stadion van FC Groningen. Met torenhoge tribunes, verborgen tunnels en onverwachte wendingen moet de Verstopper een veilige verstopplek vinden voordat de 90 minuten zoektijd ingaan. Zullen de Spelers de Verstopper op tijd vinden, of is de Verstopper hen te slim af?