Last Kinderslot Standing
S1, A2: Mike is in de minderheid als zijn vrouw en dochters het allemaal een goed idee vinden het huis veilig te maken voor kinderen. Maar al snel denkt Vanessa er anders over als ze alleen thuis op Boyd past en het ingewikkelde kinderslot op de wc-bril niet los krijgt. Intussen denkt Mike dat het tijd wordt dat Mandy haar eigen geld gaat verdienen en hij regelt een baan als pizzabezorger voor haar (zonder eerst met Vanessa te overleggen).