Le Tuteur
Kimberley legt contact met Nico tijdens een bijles. Leighton begint met tegenzin als vrijwilliger bij het vrouwencentrum. Bela verkent de lokale dating-app-pool. Whitney probeert haar relatie met Dalton naar het volgende niveau te brengen.