S1 A6: Als hij een radio-dj probeert te matchen aan een van zijn luisteraars zet Trevor indie-popartiest Robert Harrison in om op te treden op hun eerste date. Claire valt voor een statisticus die haar helpt een test te ontwikkelen om potentiële partners te zoeken op basis van overeenkomsten.