Lekker binnen chillen
S5 A18: Jess en Cece weigeren te accepteren dat hun wilde dagen voorbij zijn en laten hun plannen voor een rustig vrijgezellenavondje voor wat ze zijn. Ze willen er namelijk een onvergetelijke avond van maken.