Lenterituelen
S5 A19: Benton moet kiezen tussen twee coschappen. Greene en Corday worden betere vrienden. Carter helpt een student. Lucy toont indrukwekkende vaardigheden bij psychiatrie. Na zijn amnestie gaat Mobalage civiele techniek studeren en verlaat hij zijn baan in het ziekenhuis. Jeanie behandelt een dominee die in ruil gebeden aanbiedt. Hathaways echo ziet er goed uit.