Leren vliegen
S1 A1: Plattelandsmeisje Tara Webster reist af naar Sydney om auditie te doen voor de prestigieuze National Academy of Dance. Het wordt een roerige week wanneer ze zich realiseert dat haar droom om danseres te worden een stuk moeilijker en vernederender zal zijn dan ze ooit had verwacht.