Leuk je te ontmoeten, Walden Schmidt
S9, A1: Alles wordt duidelijk in de eerste aflevering van het negende seizoen als ASHTON KUTCHER zich bij de cast voegt als Walden Schmidt, een internet-miljardair met een gebroken hart.