Li-Li-Li-Li-Limonade! / Het Mega Stad Najaars Festival
S2, A2: Doug en Emma helpen hun buurjongen Thomas met de verkoop van zijn limonade. Emma en de Bots gaan naar het Mega Stad Najaars Festival om de herfst in te luiden.