Lights Over Long Island
S1, A2: Op Long Island wordt een ufo-spotter gearresteerd omdat hij zou hebben geprobeerd politici te vergiftigen, maar hij houdt vol dat hij onschuldig is en beweert dat de echte criminelen de ambtenaren zijn die de resten van een buitenaardse crashlanding in de doofpot hebben gestopt.