S1, A1: Kevin organiseert het jaarlijkse trouwdagfeest met de hulp van Patty, Neil en Pete. Wanneer Patty de waarheid over hun spaarrekeing onthult, gaat Allison een avond helemaal los en besluit ze de controle over haar leven terug te nemen.