Criminal Minds Lo-Fi
S3, A20: Wanneer mensen die schijnbaar niets gemeen lijken te hebben, worden neergeschoten in New York, gaat de BAU onderzoeken of het gaat om één enkele seriemoordenaar of een heel team.