Looking Glass
S1, A1: In 1997 gaat de 14-jarige Reena Virk naar een feestje op een rustig eiland in British Columbia, en ze komt nooit meer thuis. Haar verdwijning fascineert een romanschrijfster die terugkeert naar haar geboortestad en wordt meegezogen in de verborgen wereld van de tienerverdachten.