Mr. Pickles Loose Tooth
S1, A6: Tommy probeert Mr. Pickles te helpen zijn tand te verliezen, zodat hij de Tandenfee kan ontmoeten. Ondertussen zoekt Sheriff naar een groep pedofielen.