S1 A6: Alison sluit vrede met Paul net op tijd voor de opening van de gastropub, maar de plannen voor hun grote dag vallen in duigen als Joe vermist wordt. Eindelijk ziet Alison in dat ze de gemeenschap de waarheid over hun zoon moet vertellen.