Twisted Love Love and Hot Lead
S1, A2: De liefde tussen twee 18-jarige meisjes neemt een fatale wending wanneer de 49-jarige huisgenoot van een van de meiden besluit tussen de twee moordlustige tortelduifjes te komen.