Lucifer Rising
S4 A22: Sam en Dean bereiden zich elk op hun eigen manier voor op de Apocalyps. Ruby (GENEVIEVE CORTESE), Lilith (KATHERINE BOECHER), Castiel (MISHA COLLINS) en Zachariah (KURT FULLER) maken hun opwachting.