S5, A5: Na een promotieaanbod van sergeant eerste klas Woodruff bij een pokerspel, wordt Radar gepromoveerd naar de rang van luitenant. Als hij deze positie onhandig vindt, kiest Radar ervoor om terug te keren naar zijn positie als dienstplichtige.