Maar een fanboy
S1 A2: Een grote ontdekking van onze jonge fans wordt onderbroken als ze in de gevaarlijke wereld van Jessica Hyde terechtkomen. Ondertussen worden twee dokters met afzonderlijke carrières op het pad van een dodelijke griep gebracht.