First Class Chefs: Family Style Madz & Dadz Vs Smart 'n' Spicy
S1, A3: Madz & Dadz nemen het op tegen Smart 'n' Spicy. Beiden bereiden prachtige gerechten, maar de tijd speelt een belangrijke rol.