Agents of S.H.I.E.L.D. Making Friends and Influencing People
S2, A3: Coulson en zijn team proberen HYDRA te snel af te zijn in hun zoektocht naar Donnie Gill, die de gevaarlijke kracht heeft om dingen te kunnen bevriezen.