Man vs. Steen
S4 A3: Terwijl Craig de druk voelt om Frankies steeds ingewikkelder wordende klus te voltooien, raakt J gefrustreerd door Mia. Deran probeert Pope het huis uit te krijgen, en Smurf besluit dat ze antwoorden nodig heeft.